През 2017 година са издадени 6800 лични карти, съобщиха от сектор „Български документи за самоличност” в ОДМВР-Видин. Най-много заявления за издаване на нови документи гражданите са подавали през месеците юли и август.
Броят на издадените паспорти е 3387, а този на свидетелствата за управление на МПС – 4119.
От дирекцията напомнят, че срокът, в който гражданите са длъжни да подадат заявление за подмяна на лична карта е 30 дни от датата на изтичане на валидността й. За неспазването на тази разпоредба глобата е в размер от 20 до 150 лева. С оглед спазването на законовите разпоредби е необходимо гражданите да проверяват срока на валидност на личната си карта.
Паспортът се връща в тримесечен срок след изтичане на валидността му. Ако документът не е върнат в срок, то лицето подлежи на глоба от 20 до 150 лева.
От сектор „Български документи за самоличност” уточняват, че от 1 януари 2018 г. при промяна в гражданското състояние на лицата, при заявена подмяна на лична карта и/или паспорт, документи за тези обстоятелства не се прилагат, ако те са отразени в Национална база данни „Население” (удостоверение за постоянен адрес, промяна на имена и др.).